Je kent het wel. Je staat voor een groep professionals tijdens een training. Terwijl je spreekt, glijden de ogen naar hun telefoons, mensen krabbelen wat in hun notitieblokken en gedachten dwalen af naar hun eigen werk. Je boodschap is goed, maar hij landt niet.
Wat als je diezelfde mensen kunt laten meedoen in plaats van toekijken?
Gamification is het slim gebruiken van spelelementen om mensen in beweging te krijgen. Denk aan samen ontdekken wat het doel is, onderzoeken wat ervoor nodig is om dat te bereiken en uiteindelijk de juiste code kraken. Met gamification maak je van passieve luisteraars betrokken deelnemers. En het mooiste is dat het overal werkt waar menselijk gedrag een rol speelt. Tijdens trainingen, onboarding van nieuwe medewerkers, teambuilding-dagen, evenementen, beurzen en nog veel meer.
Op 20 november neemt Anne Zopfi van Coded Club je mee in de wereld van gamification en hoe jij dit kunt toepassen in je eigen werk.
Na de workshop is er ruimte om te sparren en ideeën te delen met andere specialisten.
Deze sessie is bedoeld voor marketing- en communicatiespecialisten die hun toolkit willen uitbreiden met creatieve werkvormen.
20 november 2025 11:00u tot 13.30u
Business Support Centre Ekkersrijt 4502, 5692 DM Son
Wil je erbij zijn? Vul dan het onderstaande inschrijfformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Anne Zopfi is experience designer en mede-oprichter van Coded Club. Vanuit Plan–B in Eindhoven ontwikkelt zij samen met Anke van Vark Coded Games: unieke games waarbij spelers in teamverband op zoek gaan naar antwoorden en oplossingen door verschillende codes te kraken. Deze games zijn ontworpen om leren, samenwerken en informatieoverdracht op een innovatieve manier te bevorderen.
Coded Club biedt op maat gemaakte oplossingen en dit deden ze eerder voor ASML, Heijmans, GLOW, Ontdek Hightech Twente en diverse Ministeries.